بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 تکنیک فروش که هر فروشنده باید از آن استفاده کند

5 تکنیک فروش که هر فروشنده باید از آن استفاده کند

یک فروشنده ابزارها و تاکتیک های مختلفی در اختیار دارد. برخی از آن ها بیشتر به صنعتی که در آن ها فعالیت دارند نیز اختصاص دارند. ابزار هایی که به شدت برای محصولات و خدمات خاص قابل اجرا هستند.

برخی دیگر ممکن است فقط برای روش‌های فروش خاصی اعمال شوند که به عنوان ستون‌های چارچوب‌ها و فلسفه‌های فروش فردی عمل می‌کنند. اما تکنیک های فروش همیشه چندان کاربردی نیستند!

برخی از آن ها را می توان تقریباً به صورت جهانی به کار برد، و هر فروشنده ای با درک کامل و به کارگیری ماهرانه آن ها می تواند چیزهای زیادی به دست آورد استراتژی هایی که باید در ذهن هر حرفه ای فروش جای داشته باشند.

در اینجا، ما نگاهی به پنج مورد از مهم ترین تکنیک های فروش می اندازیم که متناسب با آن صورت حساب است.

بهترین تکنیک های فروش

در مورد مشتری احتمالی خود به طور گسترده تحقیق کنید.

رایج ترین ایرادات فروش خود را درک کرده و از آن جلوگیری کنید.

مالکیت گفتگو را در دست بگیرید.

به نیازهایی اشاره کنید که مشتری احتمالی شما در نظر نمی گیرد.

از سکوت نترس

1. در مورد مشتری احتمالی خود به طور گسترده تحقیق کنید.

آماده سازی برای هدایت موفقیت آمیز یک جلسه با یک مشتری بالقوه کلیدی است. اگر می خواهید مکالمه را به طرز ماهرانه ای هدایت کنید، اعتراضات مربوطه را پیش بینی کنید، متوجه شوید که چه نکاتی ارزش تاکید دارند و بدانید چه موضوعاتی را نباید ذکر کنید، باید تکالیف خود را انجام دهید. راه اصلی برای رسیدن به آنجا انجام تحقیقات گسترده در مورد مشتری بالقوه شما است.

نقاط قوت، ضعف و جایگاه خود را در صنعت خود بشناسید. نسبت به عملکرد اخیر و تاریخی آن ها و رقبایشان تحقیق کنید. دریابید که آیا رقابت آن ها از منابع ساخته شده توسط رقبای شما استفاده کرده است یا خیر و در نتیجه چگونه آن ها را منصفانه نشان می دهد.


تصویری جامع از کل کسب و کار آن‌ها داشته باشید تا بتوانید هر گونه شکافی را که محصول یا خدمات شما می‌تواند پر کند، در عملیات آن‌ها شناسایی کنید. مشکلات خاصی را که آن ها با آن روبرو هستند شناسایی کنید و بتوانید توضیح دهید که چرا کسب و کار شما به بهترین وجه برای رسیدگی به آن ها مجهز است.

.2رایج ترین ایرادات فروش خود را درک کرده و از آن جلوگیری کنید.

اعتراضات فروش، یک واقعیت در زندگی یک فروشنده است. شما موظف هستید به طور مداوم با آن ها برخورد کنید.

شکی نیست که در طول تلاش‌های فروش خود متوجه یک رشته مخالفت‌های رایج خواهید شد، بنابراین اگر می‌خواهید معاملات تا حد امکان راحت پیش برود، به شما کمک می‌کند تا آن مسائل را درک کنید و از آن ها پیشی بگیرید.

3. مالکیت گفتگو را در دست بگیرید.

استوار کردن تلاش‌های فروش خود بر روی گفت‌ و گوی سالم و سازنده با مشتری بالقوه‌تان اغلب یک استراتژی فروش موثر است، اما اگر به این راه بروید، باید مطمئن شوید که کنترل جلسه در دست شماست. به خریداران این تصور را ندهید که پس از ارائه شما به حال خود رها می شوند.

آن ها کسی را می خواهند که بتوانند به او اعتماد کنند تا آن ها را از طریق ظرافت ها و پیچیدگی های چالش های تجاری خاص خود راهنمایی کند. اگر در مکالمه در عقب بشینید قرار بگیرید، جایگاه خود را در آن و به نوبه خود قدرت خود را در حوزه کاری خود تضعیف می کنید.

به خاطر داشته باشید، کنترل به معنای تسلط نیست. مهم این است که بتوانیم به نمونه هایی از کارهای مرتبط در صنعت مشتری با پیام های مختصر و بینش متفکرانه در مورد اینکه چگونه محصول یا خدمات شما با علایق خاص آن ها مطابقت دارد، ارجاع دهید.

از این ابزارها برای حفظ مکالمه در مسیر سازنده برای فروش یا در کل پیروزی در جلسه استفاده کنید. اجازه ندهید همه چیز بیش از حد از موضوع خارج شود و یا خود را درگیر پیدا کنید و به انبوهی از سؤالات پاسخ دهید بدون اینکه یک کلمه به زبان بیاورید.

4. به نیازهایی که مشتری احتمالی شما در نظر نمی گیرد اشاره کنید.

تکیه کردن صرفاً بر اطلاعاتی که مشتری بالقوه به شما می دهد برای اطلاع از تلاش های فروش و نکات دردناکی که به آن اشاره می کنید می تواند آسان باشد، اما همیشه جا برای چیزی بیشتر از بحث آن ها وجود دارد. این احتمال وجود دارد که بتوانید نیازهایی را که مشتری احتمالی شما به صراحت درباره آن ها سؤال نکرده یا به آن ها اشاره نکرده است، شناسایی کنید.

محصول یا خدمات شما اغلب می‌تواند مشکلاتی را که ممکن است خریدار شما با آن مواجه باشد برطرف کند. اینکه بتوانید به طور ارگانیک به آن مشکلات دست یابید، می تواند یک احساس فوری فوری در پشت مکالمه شما ایجاد کند.

در بیشتر موارد، می‌توانید از برنامه‌ها و قابلیت‌های پیشنهادی خود بیشتر از آنچه مشتری احتمالی شما پیش‌بینی می‌کند، استفاده کنید. بالقوه‌ها با چالش‌هایی مواجه می‌شوند که ممکن است با شما صحبت نکنند یا حتی کاملاً از آن آگاه نباشند.

اگر بتوانید این مشکلات را حل کنید و توضیح دهید که محصول یا خدمات شما چگونه آن ها را پوشش می دهد، می توانید قدرت خود را در زمینه کاری خود نشان دهید و بیشتر در مورد مزایای پیشنهاد خود صحبت کنید.

5. از سکوت نترسید.

فقط به این دلیل که سکوت می تواند ناخوشایند باشد به این معنی نیست که نمی تواند مفید باشد. به خصوص وقتی صحبت از فروش می شود. اگر به تازگی پیشنهاد نهایی خود را ارائه کرده اید، برای جلوگیری از تنش فقط به صحبت کردن ادامه ندهید. دادن سکوت محتاطانه به مشتری احتمالی می‌تواند به شما و آن‌ها فضایی برای انجام کارهای زیادی بدهد.

اولاً، سکوت به آن ها این امکان را می دهد که لحظه ای را در نظر بگیرند و پیشنهاد شما را بهتر درک کنند. بگذارید کمی درباره چیزها فکر کنند. خیلی سریع به داخل نپرید زیرا عدم صحبت کردن آنها را با عدم علاقه ترکیب کرده اید.

همچنین می‌تواند بعد از پرسیدن یک سؤال متفکرانه از آن‌ها که با ابراز علاقه واقعی، پاسخ طولانی را تضمین می‌کند، کمک کند. علاوه بر این، سکوت به افراد بالقوه اجازه می‌دهد تا نیازها و نگرانی‌های واقعی خود را با دادن فضای بیشتری برای صحبت بدون قید و شرط به آنها نشان دهند.

همانطور که گفتم، سکوت ممکن است ناخوشایند باشد، اما نمی توان آن را خیلی به تعویق انداخت. شما باید آن را در آغوش بگیرید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

تکنیک‌های فروش که استفاده می‌کنید با توجه به عواملی مانند صنعت، موقعیت شما، میزان ارتباط مستقیم شما با مشتریان احتمالی و روش فروش ترجیحی شما متفاوت است. با این حال، مهم نیست که چگونه این مؤلفه ها برای شما ردیف می شوند، مهم است که تکنیک های موجود در این لیست را در نظر بگیرید.

این تاکتیک‌ها، هم در اصل و هم در عمل انجام می‌شوند، به شما کمک می‌کنند تا از طریق پیشرفت عمومی خود به عنوان یک حرفه‌ای فروش راهنمایی کنید و به شما این امکان را می‌دهد که با درایت بیشتری در معاملات فردی که در آن شرکت می‌کنید پیمایش کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده