بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت راه حل اصلی سازمان شما

مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت راه حل اصلی سازمان شما

Microsoft Dynamics 365 CRM صرفاً مجموعه‌ای از برنامه‌های کسب ‌و کار هوشمند است که به تجارت کمک می‌کند کارآمدتر اجرا شود و از طریق بینش‌های پیش‌بینی‌کننده که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود، نتایج بهتری ارائه دهد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است


محصولات Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 برای مدیریت مالی و زنجیره تامین

این همان چیزی است که برای ارائه قابلیت‌های ERP سازمانی فقط در یک برنامه تجاری مبتنی بر فضای ابر، مهم نیست که به کدام صنعت تعلق دارید، چه تولید، چه خرده‌فروشی، یا مخابرات، یا نفت و گاز، یا خدمات حرفه‌ای، یا هر صنعت دیگری که نیاز دارید. در سایر صنایع شما هوش دیجیتال و دید مورد نیاز کسب و کار خود را به منظور بهینه سازی کارایی عملیاتی، تسریع رشد و ارائه تجربیات درخشان به مشتری به دست می آورید.

سازمان شما می‌تواند فرآیندهای مدیریت مالی کارآمدتری ایجاد کند و گزارش‌های قوی برای تجزیه و تحلیل ارائه دهد.

با استفاده از چنین راه حل یکپارچه ای که برنامه ریزی تولید، عملیات، مدیریت هزینه و مدیریت پروژه را بهینه می کند، به بهره وری و چابکی در بخش تولید کمک می کند.

با Dynamics 365، می‌توانید زنجیره تامین خود را با مدیریت انبار و موجودی که به اندازه کافی برای بهینه‌سازی بینش‌های محصول، مشاهده و تحقق، تدارکات یکپارچه و همچنین منبع‌یابی مواد پیشرفته است، تبدیل به زنجیره تامین کنید.

Microsoft Dynamics 365 برای خدمات مشتری

اکنون می توانید وفاداری مشتری خود را تقویت کنید و بهترین خدمات را با Dynamics 365 در کنار خود ارائه دهید. تبدیل تعاملات ساده به روابط پایدار، این چیزی است که وقتی خدمات یکپارچه را به مشتریان خود ارائه می دهید و مراقبت هوشمندانه و مداوم را به آنها ارائه می دهید، به دست می آورید.

با MS Dynamics 365، مشتریان شما به درستی می توانند انتظار تجربه یکپارچه را داشته باشند، صرف نظر از اینکه از کدام کانال برای تعامل با شرکت شما استفاده می کنند.

با در دسترس بودن یک پورتال سلف سرویس، مشتریان پرمشغله شما می توانند بدون زحمت به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند و اکثر سوالات خود را به تنهایی از طریق یک تجربه مارک دار و سفارشی حل کنند.

Microsoft Dynamics 365 for Field Service

یک راه حل کامل برای مدیریت فیلدها که شامل دارایی های مشتری، مکان های خدمات، مدیریت سفارش کار، نگهداری پیشگیرانه، مدیریت منابع، برنامه ریزی و ارسال، موجودی محصول، تحرک، صورتحساب مشتری، همکاری، و همچنین تجزیه و تحلیل فرم های ارتباطی با مخاطب هستند.

این به کسب‌ و کارها اجازه می‌دهد با ارائه گزینه‌های برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر مختلف، افراد و همچنین تجهیزات را سازماندهی کنند تا هم گردش‌های کاری توزیع‌کننده و هم نماینده خدمات مشتری را به طور یکسان تطبیق دهند و به راحتی قرارهای ملاقات بیشتری را در روز تطبیق دهند.

Microsoft Dynamics 365 for Field Service حفظ و مدیریت دقت محصولات و قراردادهای خدمات نصب شده را در مکان‌ها و مشتریان آسان‌تر می‌کند.

این راه‌حل همچنین تاریخچه انبار و به‌روزرسانی‌های موجودی را در سراسر مکان‌ها، که شامل انبارها، کامیون‌ها و انبارها می‌شود، مدیریت می‌کند.

Microsoft Dynamics 365 for Retail

از طریق Microsoft Dynamics 365 برای خرده فروشی، به مشتریان خود یک تجربه خرید یکپارچه را ارائه دهید! اکنون می‌توانید تعامل مشتری را سفارشی کنید و بهره‌وری کارمندان را با طراحی یک تجربه خرید درخشان و هوشمندانه که عملیات درون فروشگاهی، دیجیتالی و همچنین دفتر پشتی را متحد می‌کند، افزایش دهید.

تحت تجارت یکپارچه، می‌توانید مشوق‌های بین کانالی مانند کارت‌های هدیه، برنامه‌های وفاداری، تبلیغات و موارد دیگر ارائه دهید.

مدیریت فروشگاه‌های شما کارآمدتر می‌شود و می‌توانید شاهد افزایش فروش خود و همچنین تطبیق کسب‌وکار خود با نیازهای در حال تحول باشید، در حالی که با پیاده‌سازی Dynamics 365 خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهید.

Microsoft Dynamics 365 for Marketing

یک برنامه بازاریابی مبتنی بر فضای ابر، Microsoft Dynamics 365 for Marketing به راهنمایی و مدیریت مشتری در تمام طول سفر از طریق قیف فروش، از اولین تماس و تا بسته شدن کمک می‌کند. این به یک کسب و کار کمک می کند تا در هر نقطه تماسی، تجربیات قوی برای مشتری ارائه دهد.

این به کسب و کارها کمک می کند تا ارتباط بین فروش و بازاریابی را به طور مداوم برقرار کنند.

سازمان‌ها می‌توانند برای مشاهده افزایش تدریجی نرخ‌های نگهداری، کاهش چرخه‌های فروش و افزایش نرخ‌های بسته به آن وابسته باشند.

با کمک ابزارهای مدیریت کمپین، شرکت ها می توانند درآمد و بازگشت سرمایه بازاریابی را به طور موثرتری مشاهده کنند.

Microsoft Dynamics 365 برای فروش

MS Dynamics 365 for Sales از فرآیندهای کسب و کار خودکار و هوش دیجیتالی استفاده می کند تا فروشندگان را قادر سازد تا در چرخه فروش پیش قدم شوند.

ادغام اپلیکیشن فروش و همچنین آفیس 365 تضمین می‌کند که یک تیم همیشه به هر ابزاری که برای هر مرحله از چرخه فروش خود نیاز دارند مجهز است.

یک تیم فروش می تواند بدون زحمت اطلاعات مشتریان را سازماندهی کند و در زمان واقعی به اشتراک بگذارد، به طوری که به سرعت سرنخ ها را ردیابی کند، به اطلاعات مشتری نگاه کند و موارد پشتیبانی را باز کند، همه اینها با استفاده از برنامه های آفیس که به طور یکپارچه در Microsoft Dynamics 365 ادغام شده اند.

Microsoft Dynamics 365 for Human Resources

Microsoft Dynamics 365 اینجاست تا مدیریت سرمایه منابع انسانی سازمان‌ها را متمرکزتر بر کارمندان کند و رویکرد منابع انسانی آن ها را استراتژیک‌تر هدایت کند تا به آن ها کمک کند استعدادهای مناسب را بیابند و استخدام کنند و نتایج پایدار و با تأثیرگذاری بالا ارائه دهند.

با crm مایکروسافت، کسب ‌و کارها می‌توانند به سرعت افراد با استعداد مورد نیاز خود را بیابند و تجربیات جذاب‌تری برای نامزدها ارائه دهند.

کمک به ساده کردن همه مصاحبه ها با کمک Office 365 به منظور هماهنگ کردن تقویم ها و همچنین تنظیم قرار ملاقات ها

کارمندان جدید را در طول چند ماه اول که حیاتی هستند، در حالی که احساس ارتباط و تاثیرگذاری می کنند، تمام کمکی را که نیاز دارند ارائه دهید.

مایکروسافت Dynamics 365 Project Service Automation

این محصول مایکروسافت یک برنامه مدیریت پروژه مبتنی بر فضای ابر ارائه می‌کند که هر مرحله از پروژه را به جلو نگه می‌دارد و همچنین تک تک کارکنانی که در این فرآیند دخیل هستند به طور موثر کار می‌کنند.

از طریق تخصیص و زمان‌بندی عالی منابع، یک کسب ‌و کار می‌تواند دقیقاً منابع مورد نیاز خود را در هر کجا و هر زمان که به آنها نیاز دارد، به دست آورد.

این مدیریت زمان و هزینه بی‌نظیر را به جدول می‌آورد و به کارمندان این امکان را می‌دهد تا زمان و هزینه ‌های هر پروژه‌ای را که روی آن کار می‌کنند، از طریق اپلیکیشن موبایل، دسک‌تاپ و همچنین وب به طور موثر ثبت کنند.

پلتفرم Microsoft Power

این پلتفرم از جکمله نرم افزار ها و پلتفرم های کمکی و جانبی مایکروسافت داینامیک 365 است که در طی مراحل مختلف به کمک کاربران می آیند.

پلتفرم مایکروسافت پاور یک پلتفرم برنامه کاربردی تجاری است که به کسب و کارها امکان می‌دهد برنامه‌ها، گزارش‌ها و همچنین گردش‌های کاری را طراحی و اجرا کنند. این واقعیت که استفاده از آن آسان است، فرهنگ نوآوری قدرتمند را ایجاد می‌کند و به کسب‌ و کار کمک می‌کند تا تمام ارزش‌هایی را که قبلاً استفاده نشده بود، درک کند!

پلتفرم Power از Power Automate، Power Apps، Power Virtual Agents و Power BI تشکیل شده است.

Power Automate

Power Automate یا مایکروسافت فلو، همانطور که قبلاً به عنوان آن شناخته می شد، یک پلت فرم اتوماسیون واقعا همه کاره است که بدون دردسر با صدها برنامه و سرویس، جدید و قدیمی، از جمله Outlook، Dynamics 365، Twitter، Excel، و SharePoint و غیره ادغام می شود.

می‌توان از آن برای همگام‌سازی فایل‌ها، دریافت اعلان‌ها، جمع‌آوری داده‌ها، تأیید درخواست‌ها و انجام کارهای دیگر استفاده کرد. بعلاوه، Power Automate با یک ویژگی اتوماسیون فرآیند روباتیک عالی به نام جریان های رابط کاربری نیز همراه است که به کاهش کارهای دستی تکراری کمک می کند.

برخی از محبوب ترین کانکتورهای Power Automate عبارتند از Office 365 Outlook، OneDrive for Business، Office 365 Users و RSS.


Power Apps

با Power Apps، یک کسب ‌و کار مجموعه فوق‌العاده‌ای از برنامه‌ها، رابط‌ ها، سرویس‌ها و یک پلت‌فرم داده را دریافت می‌کند که توسعه برنامه‌های کاربردی سریع را برای ساخت برنامه‌های سفارشی، متناسب با نیازهای آن ممکن می‌سازد.

برنامه‌های کم‌کد یا بدون کد ساخته شده با استفاده از Power Apps، طراحی پاسخگو دارند، منطق تجاری غنی و قابلیت‌های گردش کار عالی را برای تبدیل هر فرآیند تجاری دستی به یک فرآیند دیجیتال و خودکار ارائه می‌دهند.

با استفاده از پورتال‌های برنامه‌های قدرتمند، کسب‌ و کارها اکنون توانایی ایجاد وب‌سایت‌های کم‌کد و واکنش‌گرا با پیکسل کامل، با استفاده از یک تجربه طراح ساده و اختصاصی را دارند که به کاربران خارجی خود اجازه می‌دهد با اطلاعات ذخیره‌شده در CDS (سرویس داده مشترک) تعامل داشته باشند. به اشتراک گذاری داده ها با افراد خارج از یک شرکت اکنون با پورتال های برنامه های کاربردی قدرت به واقعیت تبدیل شده است!

برخی از محبوب‌ترین کانکتورهای Power App عبارتند از Adobe Creative Cloud، Adobe PDF Tools، Amazon Redshift، Azure IoT Central V2، Axure DevOps، Bing Maps، Bing Search، Dynamics 365 و غیره.

Power Virtual Agents

با استفاده از Power Virtual Agents، می‌توانید چت‌بات‌های قدرتمندی ایجاد کنید که می‌توانند به سؤالات کارمندان، مشتریان یا هر یک از بازدیدکنندگان وب‌سایت شما پاسخ دهند.

خواه این اطلاعات مربوط به ساعات کاری یک فروشگاه، مزایای تعطیلات، سلامت کارکنان، مشکلات پشتیبانی، یا هر سؤال رایج دیگری باشد، نمایندگان مجازی پاور همیشه به کمک خواهند آمد!

نکته مهم این است که این ربات ها را می توان به راحتی و بدون نیاز به هیچ توسعه دهنده یا دانشمند داده ساخت.

Power BI

Power BI یک ابزار تعاملی تجزیه و تحلیل داده و تجسم داده از مایکروسافت است که به شما کمک می کند به صدها منبع داده متصل شوید و تجزیه و تحلیل موقت را هدایت کنید و آن را به یکی از خارق العاده ترین ابزارهای هوش تجاری موجود تبدیل می کند.


از ارائه داشبوردهای تعاملی غنی گرفته تا ایجاد گزارش‌ها، گزارش‌ها و ارائه انواع گزینه‌های فیلتر، هیچ کاری نیست که Power BI نتواند انجام دهد!

نکته تکمیلی

مایکروسافت دارای پلتفرم بزرگ و قدرتمند XRM است. این نرم افزار از ابتدا با هدف اصلی برقراری راحت تر و سریع تر بین عناصر و بخش های داخلی یک شرکت با یکدیگر در کنار برقراری ارتباط با مخاطبان شکل گرفته است.

در کنار این اکوسیستم بزرگ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام که بر بستری XRM پیاده سازی می شود و با تمامی ابزار های جانبی به کمک تمامی فرآیند های فروش و بازاریابی تجارت شما می آیند. تمامی شرکت های بزرگ دنیا برای مدیریت و آنالیز لحظه به لحظه کسب و کار خود و همچنین مدیریت های مالی و موجودیت های خود از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند، اگر شما خواننده عزیز صاحب کسب و کار هستید حتما برای پیشرفت کسب و کارتان نیاز به این اتوماسیون دارید و می توانید برای مشاوره بیشتر از طریق صفحه تماس با ما، با مشاوران متخصص ما تماس و مشاوره بگیرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده