مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قابلیت های جدید داینامیک 365

قابلیت های جدید داینامیک 365

در این مقاله با استناد به سایت رسمی Microsoft Dynamics 365 برخی قابلیت های جدید یکپارچه سازی شده برای Microsoft CRM با پلتفرم Microsoft power  می پردازیم.

نکات برجسته از Dynamics 365

Dynamics 365 Marketing هماهنگی مسیر قابل طی شدن برای رسیدن به پایان یک فرآیند توسط مشتری در زمان واقعی را به ارمغان می آورد تا برندهای تجاری (B2B) را قادر می سازد تا تجربیات خود را در کل سفر فرآیند خرید شخصی سازی کنند و با اطمینان برنامه های بازاریابی و تجربه مشتری خود را رشد دهند تا حداکثر 100 میلیون مشتری را هدف قرار دهند. 300 میلیون پیام و تعامل در ماه. فرم‌های شهودی جذب سرنخ، سرنخ‌ها که اتوماسیون دستی را به روز کنند، و داشبورد تجزیه ‌و تحلیل جدید، همسویی بین تیم‌های فروش و بازاریابی را که قبلاً هرگز انجام نداده اند را ممکن می‌سازد. سازمان‌ها می‌توانند با انتخاب بهترین محتوای بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی و افزایش پشتیبانی از واحدهای تجاری، به سطوح جدیدی از بلوغ بازاریابی برسند.

Dynamics 365 Sales به بهینه‌سازی تجربه فروشنده با استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی ادامه می‌دهد تا به فروشندگان کمک کند تا کار خود را اولویت‌بندی کنند، ابزارهای تجاری و بهره‌وری را برای ملاقات با فروشندگان در جایی که هستند ترکیب کنند و تجربه‌های همکاری در لحظه را ایجاد کنند تا هر فروشنده بتواند با همکاران خود تعامل داشته باشد. مشتریان به طور کارآمد، زمان خود را بازپس می گیرند و بهره وری بیشتری دارند.

خدمات مشتری Dynamics 365 بر ارائه قابلیت‌هایی متمرکز، پشتیبانی مشتری در تیم های مایکروسافت به نمایندگان کمک می کند تا موارد پیچیده را از طریق همکاری حل کنند. سازمان‌ها می‌توانند مشتریان خود را با گزینه‌هایی برای گذاشتن پست صوتی، پاسخ به تماس و شماره‌گیری مستقیماً در کانال صوتی، توانمند کنند. تجربه نماینده با جدول زمانی مکالمه پیشرفته و  سرپرستان می‌توانند تجزیه و تحلیل‌های Microsoft Power Virtual Agents را در داشبورد تجزیه و تحلیل همه‌کاناله خود مشاهده کنند.

Dynamics 365 Field Service قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان تا برای سهولت مدیریت، انواع حوادث مشابه را در «تجارت» گروه‌بندی کنند.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

Dynamics 365 Finance در حال راه‌اندازی عمومی تشخیص کاراکتر فاکتور فروشنده (OCR) است که خواندن و تشخیص فاکتورهای فروشنده را خودکار می‌کند و به افزودن قابلیت‌های اضافی برای موارد استفاده از صورت‌حساب را به اشتراک ارائه می‌دهد.

Dynamics 365 Project Operations به سرمایه‌گذاری در قابلیت‌ها برای توانمندسازی مدیران پروژه و تیم‌های پروژه در این موج انتشار با بودجه‌بندی پروژه و پیش‌بینی مرحله‌ای زمانی، خطوط مبنا و عکس‌های فوری، و مدرن‌سازی تجربیات اپلیکیشن در وب و عوامل فرم موبایل ادامه می‌دهد. برای حسابداران پروژه و شخصیت های دفتر پشتیبان، مایکروسافت در حال روشن کردن قابلیت های پیشرفته قرارداد فرعی و صورتحساب اشتراک است. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری‌های سراسری برای کاهش پیچیدگی الگوهای تعامل و جذب کنترل‌های مدرن و روان نیز برای این موج انتشار هدف قرار گرفته‌اند.

راهنماهای Dynamics 365 به سرمایه‌گذاری در قابلیت‌ها برای بهبود تجربیات همکاری برای نویسندگان و اپراتورها در مایکروسافت داینامیک 365 ادامه خواهد داد. این برنامه همچنین به‌روزرسانی می‌شود تا گردش‌های کاری تالیف محتوای پیشرفته‌تر نسخه‌سازی و انتشار راهنماها را در موج های آینده ارائه کند.

Dynamics 365 Commerce تجارب جدید و به روز B2B را امکان پذیر می کند، از جمله توافق نامه های فروش در کانال ها و کاتالوگ های خاص مشتری. مدیریت رسانه ها به این روش، دارای ویژگی هایی است که گردش کار را ساده می کند. سرمایه‌گذاری‌های کلیدی فروش شامل در دسترس بودن برنامه تجارت فروشگاهی برای دستگاه‌های iOS و Android است. و ادغام کیف پول های الکترونیکی و همچنین گزینه های جدید پشتیبانی مشتری از طریق ادغام عامل مجازی و عامل زنده برای تجارت الکترونیک در دسترس خواهد بود.

Dynamics 365 Business Central به بهبود قابلیت‌های گزارش‌دهی برای مشتریان، از جمله مجموعه داده‌های گزارش جدید با فرمت Excel و بهبود گزارش‌های Microsoft Power BI که اکنون از فرمت های مختلفی پشتیبانی می‌کند، ادامه می‌دهد. ادغام Microsoft Power Apps و Microsoft Power Automate نیز همچنان قابلیت‌های جدیدی را برای توسعه با کد های کمتر را ارائه می‌کنند. این برنامه چندین پیشرفت مانند کمک به کاربران برای ورود معکوس در ژورنال تطبیق پرداخت و چندین بهبود در عملکرد زنجیره تامین خواهد داشت. مایکروسافت در جهت افزایش بهره وری شرکای خود از طریق ابزار کارآمدتر برای توسعه و مدیریت گام هایی رو به جلو می دارد.

Dynamics 365 Customer Insights به سرمایه‌گذاری در تسریع درک مشتری از طریق افزایش زمان برای ارزش‌گذاری با بینش‌ها، پیش‌بینی‌ها، بخش‌ها و معیارهای سریع‌تر با توسعه‌پذیری نامحدود در اکوسیستم‌های فناوری ادامه می‌دهد. ویژگی‌های جدید به شما این امکان را می‌دهد تا با بینش‌ها، تحلیل‌ها و فعال‌سازی‌های هم‌زمان، تجربیات شخصی‌سازی‌شده را تقویت کنید تا شخصی‌سازی پیشرو در صنعت و بازاریابی مبتنی بر لحظات را ارائه دهید و درواقع در همه زمان ها به روز و برخط باشید. ویژگی‌های جدید همچنین بینش‌های همه‌جانبه‌ای را امکان‌پذیر می‌سازد که جریان داده یکپارچه را در Microsoft Dataverse، Dynamics 365 و Microsoft Power Platform برای گردش‌های کاری یکپارچه امکان‌پذیر می‌سازد.

Dynamics 365 Connected Spaces اکنون از هشدارها و اعلان‌ها از طریق Teams یا Outlook پشتیبانی می‌کند.

نکات برجسته مایکروسافت پاور پلتفرم

Power BI به سرمایه گذاری در توانمندسازی هر فرد، تیم و سازمان برای هدایت داده ها ادامه می دهد. تجربه ایجاد با هماهنگ کردن بخش "تجربیات ما" با Office و فعال کردن نوشتن مجموعه داده‌ها در وب بهبود می‌یابد. با آوردن نمای نمودار قدرت پرس و جو در Power BI Desktop، سازندگان می توانند از تجربه بدون کد برای اجرای استخراج (ETL) روی داده های خود استفاده کنند. برای تیم‌ها، مایکروسافت پیشرفت‌هایی را در معیارهای متمرکز بر نیازهای سازمانی و ادغام با Microsoft Viva Goals ارائه می‌کند. علاوه بر این، تجربه کلان داده از طریق تجمیع خودکار، مقیاس پرس و جو، قابلیت‌های حفاظت از داده از طریق جلوگیری از، از دست دادن داده (DLP) و ایجاد دید بهبود یافته در فعالیت برای مدیران نیز افزایش می‌یابد.

Power Apps قابلیت‌های مدیریتی را گسترش می‌دهد تا به سازمان‌ها اجازه دهد تا توسعه کاربران را در کل سازمان فعال، مدیریت و پشتیبانی کنند. سازندگان و توسعه‌دهندگان در تمام سطوح مهارت، با تجربیات مدرن برای ساخت و مدیریت داده‌ها و منطق، و همچنین تزریق هوش مصنوعی برای پشتیبانی از توسعه، غنی‌سازی داده‌ها و بهینه‌سازی تجربیات کاربر نهایی، نسبت به Dataverse در یک ادیتور یکپارچه نیز سازنده‌تر خواهند بود. علاوه بر اطمینان از اعتماد و توانایی استفاده از تجارب غنی از داده ها، هم سازندگان و هم کاربران نهایی از قابلیت های همکاری خارج از محدوده نرم افزاری بهره مند می شوند تا کاربران را قادر سازد در هنگام کار با یکدیگر بهره وری بیشتری داشته باشند.

Power Pages به سرمایه گذاری خود ادامه می دهد تا قابلیت های خارج از محدوده نرم افزار crm بیشتری را برای پشتیبانی از توسعه کم کد/بدون کد و همچنین توسعه دهندگان حرفه ای ارائه کند. برخی از قابلیت‌های برجسته در این نسخه به سازندگان این امکان را می‌دهد که قابلیت‌های بیشتری برای کار با فرم‌ها و فهرست‌ها با استفاده از Visual Studio داشته باشند و با استفاده از قالب‌های آماده اضافی به سرعت شروع به کار کنند. پیشرفت‌هایی برای توسعه‌دهندگان حرفه‌ای وجود دارد که با استفاده از ابزار رابط خط فرمان Microsoft Power Platform (CLI) و کد ویژوال استودیو (VS) و همچنین برای مدیران بهتر مدیریت و مدیریت سایت‌های Power Pages خود را انجام دهند.

Power Automate با تجربیات جدید بیشتر از همیشه در دسترس است تا به کاربران در هر سطح مهارتی کمک کند تا متد هایی در فضای ابری و دسکتاپ خود را ایجاد کنند. سازمان ها باید استقرار Power Automate خود را خودکار کنند، بنابراین پیشرفت های اضافی برای مدیریت چرخه عمر برنامه (ALM) وجود دارد.

Power Virtual Agents با نظر دادن، ادغام Power Pages، گزینه‌های پیشگیری از دست دادن داده‌ها، پیام‌رسانی پیشگیرانه به‌روزرسانی بات در Teams و موارد دیگر، بهبودهایی را در تجربه نویسندگی به ارمغان می‌آورد. ایجاد یک بات معمولاً یک فرآیند پیچیده و زمان‌بر است که به چرخه‌های طولانی به‌روزرسانی محتوا و تیمی از متخصصان نیاز دارد. Power Virtual Agents به هر کسی در سازمان شما توانایی ایجاد ربات های سفارشی قدرتمند را با استفاده از یک رابط گرافیکی آسان و بدون کد، بدون نیاز به کارشناسان هوش مصنوعی، دانشمندان داده یا تیم های توسعه دهندگان می دهد. یک بات می‌تواند با کاربران تعامل داشته باشد، اطلاعات واضح‌تری بخواهد و در نهایت به سؤالات کاربر پاسخ دهد.

AI Builder همچنان به توسعه دهندگان سی آر ام اجازه می دهد تا از قابلیت های هوش مصنوعی برای ساخت برنامه ها، گردش های کاری و گزارش ها هوشمندتر استفاده و سفارشی سازی کنند. سازندگان همچنین از ویژگی‌های جدیدی برای پردازش اسناد و متن هوشمند مانند توانایی مدیریت اعتبارسنجی درون حلقه‌ای انسانی، ادغام آسان‌تر مجموعه‌های داده بزرگ برای پردازش خودکار ایمیل، و توانایی پردازش قراردادها و جداول چند صفحه‌ای بهره خواهند برد.

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده