بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 ترفند برای جلب‌توجه مخاطب در پیام های ایمیلی

10 ترفند برای جلب‌توجه مخاطب در پیام های ایمیلی

همه ما این ادعا را شنیده‌ایم که محدوده توجه ما کوتاه‌تر از یک ماهی قرمز است! و دقیقه‌ به ‌دقیقه کاهش می‌یابد. نکته این است که این حقیقت ندارد. پروفسور فلیسیتی هانتینگفورد که بیش از پنجاه سال را صرف مطالعه رفتار ماهی کرده است، می گوید: “ماهی قرمز می‌تواند همه نوع یادگیری را که برای پستانداران و پرندگان توصیف‌شده است انجام دهد.” او ادامه می دهد: ” آن‌ها به یک سیستم نمونه برای مطالعه روند یادگیری و فرآیند شکل‌گیری حافظه تبدیل‌شده‌اند، دقیقاً به این دلیل که حافظه‌دارند و به خاطر این‌که یاد می‌گیرند.”

حتما برای مطالب بیشتر و یا گرفتن مشاوره رایگان در زمینه ی کسب و کار خود به سایت اصلی neuroncrm مراجعه بفرمایید.

مشتریان احتمالی شما می‌توانند حتی بیش از هشت ثانیه تمرکز کنند. مشکل اصلی این است، آن‌ها حاضر نیستند که بیشتر وقت خود را به فروشندگان اختصاص دهند!

بنابراین، مثلا بازاریابی ایمیلی را در نظر یگیرید، برای جلب‌توجه مشتری در هشت ثانیه ای که می تواند تمرکز کند، از ترفندهای زیر استفاده کنید تا تلاش شما به سرانجام برسد.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

چگونه می‌توان توجه مشتری را جلب کرد:

  • در پیام های ارسالی از GIF استفاده کنید
  • به LinkedIn آن‌ها مراجعه کنید
  • در امور اجتماعی مثل کمپین ها و همایش ها و …. با آن‌ها درگیر شوید، در شبکه های اجتماعی با آن ها ارتباط برقرار کنید.
  • خط موضوعی هوشمندانه ایجاد کنید
  • با فردی که در شرکت خودکار می‌کند تماس و ارتباط بگیرید
  • شوخ‌طبع باشید
  • انتخاب‌ها را ارائه دهید
  • امضای ایمیل خود را تغییر دهید
  • از ویدئو در پیام های خود استفاده کنید
  • از پست های صوتی استفاده کنید

یک GIF سفارشی یا خنده‌دار ایجاد کنید

تصاویر بصری اغلب تأثیرگذارتر از کلمات هستند. بسته به آنچه می‌فروشید، به تصویری که می‌خواهید برای مشتری ترسیم کنید فکر کنید و به معنای واقعی کلمه آن را نقاشی کنید.

به تاریخچه LinkedIn مشتری احتمالی، مراجعه کنید

خلاصه LinkedIn مشتری احتمالی یکی از بهترین راه حل ها برای کسب اطلاعات از مشتری است. مرجعی را در ارتباط با چیزی که واقعاً توجه مخاطب را جلب کرده است، وارد لینکدین کنید.

از شکبه های اجتماعی مختلف استفاده کنید

ما متوجه شده ایم که ارسال درخواست ها در شبکه هایی مثل: فیسبوک، توییتر، اینستاگرام قبل از لینکدین و پیگیری آن ها در همین پلتفرم، درصد پاسخگویی از طرف مخاطب را افزاریش می دهد.

یک خط موضوعی هوشمندانه ایجاد کنید

مشتریان احتمالی روزانه هزاران ایمیل‌ ناخواسته دریافت می‌کنند. اگر خط موضوعی شما در ایمیل ها و پیام های انبوه از موارد ناخواسته معمول تقلید کند یعنی فاقد خط موضوعی هوشمندانه باشند درنتیجه خود را برای شکست آماده می‌کنید! در حقیقت، 35 درصد از گیرندگان ایمیل فقط بر اساس موضوع ایمیل آن ها را مشاهده می‌کنند. در آزمایش خود تیم نورون سی ار ام، ذکر نام شرکت باعث شده تا حداقل 65 درصد ایمیل ها مشاهده شوند.ارقام خاص شرکت را دنبال کنید

بسیاری از منابع و مقالات عمومی به اهداف کل شرکت اشاره می‌کنند. از آن‌ها برای جلب‌توجه مشتری احتمالی استفاده کنید. این کار به این دلیل بود که فروشنده توجه ما را به چیزی که خوب می‌دانستیم جلب کرد: اهداف درآمد سالانه ما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تأمین منابع و ارتباط با مشتریان جدید، فهرست نکات زیر را بررسی کنید تا به فروشندگان در شناسایی و ارتباط با خریداران کمک کنید:

بامزه باشید

در کنار اینکه مطلب خود را بازگو می کنید، و اهداف خود را می رسانید، از جملات بامزه هم استفاده کنید.

انتخاب‌ها را به مخاطب ارائه دهید

سعی کنید تا آنجا که می توانید به مشتری خود اختیار دهید، به گونه ای محصول خود را ارائه دهید که مخاطب با خود فکر کند که می تواند از میان چندین گزینه مختلف انتخاب داشته باشد، مثلا در پیام های ایمیلی در کنار بحث اصلی پیام، انتخاب های دیگری را هم به مشتری پیشنهاد دهید.

امضای ایمیل خود را تغییر دهید

امضای دیجیتالی خود را کاملا شخصی سازی کنید، سیگنیچر یا امضای دیجیتالی اگر قدرتمند و خوب طراحی شده باشد می تواند مشتری را به خود جلب کند.

ارسال ویدئو

افزودن فیلم به ایمیل شما می‌تواند نرخ کلیک را تا 300 درصد افزایش دهد. نیازی نیست ویدیویی با ارزش تولید بالا داشته باشید. یک ویدیوی ساده آیفون با ویرایش ساده می‌تواند به‌عنوان راهی دوستانه و شخصی برای ارتباط با مشتریان احتمالی شما عمل کند.

هنگام افزودن ویدئو به ایمیل‌های فروش خود، سه مورد زیر را در نظر داشته باشید:

توجه را جلب کنید:

از “ویدیو ” در موضوع ایمیل خود استفاده کنید و تصویر کوچک را در متن ایمیل قرار دهید.

اعتبار ایجاد کنید:

قبل از اینکه از مشتریان بخواهید دفترچه چک خود را بیرون آورند، به مشتریان خود دلیلی بدهید تا با شما در ارتباط باشند.

شخصی‌سازی کنید:

درباره یک فرد و کسب‌وکار او بیاموزید و از این اطلاعات برای ارتباط جداگانه با سرنخ‌ها استفاده کنید.

پست صوتی بگذارید

پست صوتی هنوز یکی از قدرتمندترین منابع موجود برای فروشندگان است. در اینجا نکاتی برای گذاشتن پست صوتی فروش مناسب ارائه‌شده است.

اما مطمئن شوید که همیشه یک ایمیل پیگیری ارسال می‌کنید. این به مشتری احتمالی شما امکان می دهد که چگونه به سوی کسب و کار شما بازگردد و احتمال نرخ پاسخ به شما را به‌طورکلی افزایش می دهد. فقط این چند توصیه را به خاطر بسپارید:

  • پیام خود را از 30 ثانیه یا کمتر و در کل کوتاه نگه‌دارید.
  • نام خود و نام تجاری خود را در این پیام بیاورید.
  • درخواست و پیشنهاد خود را صحیح و شفاف بیان کنید.
  • شماره تلفن خود را مشخص کنید تا مخاطب راحت تر بتواند با شما تماس بگیرد.

با استفاده از هریک از این 8 ترفند و همچنین نکات کمکی که در مورد ارتباط با مشتری بیان شد، می‌توانید توجه مشتری خود را به‌سرعت جلب کنید. تصور کنید اگر ترکیبی از آن‌ها را به کار بگیرید!

برای بستن معاملات بیشتر فقط مطمئن شوید که ارزش خود را در ایمیل خود مشخص می‌کنید تا مشتری شما از خواندن آن چیزی به دست آورد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده