مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا CRM برای افزایش سود بسیار مفید است؟

چرا CRM برای افزایش سود بسیار مفید است؟

کسب‌وکارهایی که از Microsoft Dynamics CRM Software استفاده می‌کنند نسبت به دیگر رقبای خود دارای خصوصیات قابل متمایزی هستند و همچنین می‌توانند ارتباط پویاتر و داینامیکی را با کاربران و مشتریان خود داشته باشند.

نرم‌افزار سی آر ام طریقه‌ی ارتباط با مشتریان را در همه‌ی زمینه‌های فروش و مشارکت مشتری آسان تر و سریع تر می‌کند. این اتوماسیون نیز خودکار است و می‌تواند اطلاعات و زمان ارتباطات با مشتری را کنترل و بهینه کند.

Microsoft Dynamics CRM کمپین‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی، تماس‌ها، راه‌های ارتباطی، قیف‌های فروش، ایمیل‌ها، طریقه‌ی بازاریابی، مشارکت مشتریان، دسته‌بندی‌ها و غیره را مدیریت و ساده‌سازی کرده و آن‌ها را در دسترس می‌کند.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

وقتی اتوماسیون سی آر ام شما به‌درستی پیاده‌سازی و اجرا شود به‌راحتی باعث افزایش فروش و انسجام و تداوم ارتباط با مشتری می‌شود که این به همه‌ی جنبه‌های سازمان کمک می‌کند و باعث ارتقاء کسب‌وکار شما می‌شود.

پرورش و شناخت مشتریان بیشتر

پلتفرم CRM بر اساس ابزارهایی که دارد پاسخ به مشتریان و پشتیبانی، ارجاعات و انتقالات، تعاملات در وب‌سایت‌ها وبلاگ‌ها، تعاملات در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها با استفاده از لید ها یا سرنخ‌ها جمع‌آوری و دسته‌بندی می‌کند. این سرنخ‌ها در پایگاه‌های CRM وارد می‌شوند که درنهایت اطلاعات مشتریان را شکل می‌دهند.

در این مرحله ایجاد و شناخت پایگاه اطلاعاتی از مشتریان شما هدف است اصلی است که این مهم با استفاده از این سرنخ‌ها امکان‌پذیر می‌شود. با این پایگاه داده و با استفاده از روش‌های مختلف مثل نظرسنجی‌ها و پاسخ‌نامه‌ها، رفتار و اخلاق و سلیقه مشتریان خود را ارزیابی کنید.

هرقدر لید ها و سرنخ‌های شما بیشتر باشد لیست پایگاه داده شما و درنتیجه مشتریان شما بیشتر خواهد بود.

اتصال به مشتریان

توجه داشته باشید که CRM دمی تواند با لینک‌ها و پیوندها به شبکه‌های اجتماعی مختلف مشتریان شما متصل شوند، در صورت وجود برای همه‌ی مشتریان خود این پیوندها را ایجاد کنید.

استفاده از پایگاه داده CRM درفروش

Microsoft Dynamics CRM می‌تواند مشتریان شمارا دسته‌بندی کند و کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند شمارا مدیریت کند و ارزیابی کند. هنگامی‌که با استفاده از این پایگاه داده متوجه آن شدید که کدام‌یک از مشتریان شما به کدام‌یک از محصولات شما علاقه دارند می‌توانید آن‌ها را با محصولات مشخص خود درگیر کرده و آنان را به سمت خود بکشید.

نرم‌افزار CRM می‌تواند این درگیر شدن واحدهای فروش و بازاریابی را مدیریت و برنامه‌ریزی و یادآوری کند.

تجربه مشتیان یا CX

تجربه مشتری بسیار مهم است، مشتری که تفاوت‌های میان محصولات و خدمات شمارا تعیین می‌کنند، احساس مشتری بسیار مهم است چراکه اگر مشتری راضی و خوشحال باشد از شما خرید کرده و مشارکتش را با شما ادامه می‌دهد و حتی شمارا به دیگران نیز معرفی می‌کند.

سیستم سی آر ام به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را تاریخ و اطلاعات مهم ردیابی کنید و در زمان‌های بسیار مهم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، مثلاً: می‌توانید در مناسب‌هایی مثل روز تولد و غیره مشتریان خود را به پیشنهادها و تخفیف‌هایی به‌سوی خود بکشانید و قابل گیر کنید.

فراخوانی مشتریان

دعوت مشتریان به عمل و خرید و مشارکت و هر چیز دیگری را هرگز فراموش نکنید، اتوماسیون CRM به شما اجازه می‌دهد که فعالیت‌های مشتریان را ارزیابی و دنبال کنید.

کافی بودن CRM

باید توجه داشت که نرم‌افزار سی آر ام همه‌ی امکانات و همچنین ابزارها متناسب با راه و روش شما و همچنین پایگاه‌های داده و اطلاعاتی مشتریان و راه‌های مختلف ارتباطی بهتر با مشتریان و دیگر افراد و اعضای تیم را برای شما آماده و بهینه می‌کند اما بازاریابان باید بدانند که چگونه و به‌درستی با این نرم‌افزار و اتوماسیون کار کنند و همیشه اطلاعات را کامل و بهینه وارد کنند، CRM همیشه گزارش‌هایی از همه‌ی فرایندهای شکل‌گرفته در اکوسیستم می هد که باید آن‌ها مدام بررسی شوند و نقاط ضعف و قدرت شناخته شود.

از کار کردن CRM مطمئن شوید!

مادامی‌که مشتریان شما در حال افزایش هستند باید هم‌زمان هم اکوسیستم خود را افزایش دهید و به‌روز کنید و اطمینان حاصل نمایید که هم‌زمان اتوماسیون سی آر ام شما به‌درستی کار می‌کند و گسترش‌یافته است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده