مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه فروش هر چیزی به‌صورت آنلاین

نحوه فروش هر چیزی به‌صورت آنلاین

نحوه فروش آنلاین

  • جزئیات زیادی ارائه دهید
  • ارزش محصول را اعلام کنید
  • ایجاد یک لیست ایمیل
  • تا آنجا که می‌توانید نقاط لمسی دیجیتالی را شخصی‌سازی کنید
  • احساس فوریت ایجاد کنید
  • در نظر بگیرید که هر سرنخ در سفر خریدار خود در کجا قرار دارد
  • از امتیازدهی سرنخ برای تمرکز بر سرنخ‌های آنلاین باارزش بالا استفاده کنید
  • جزئیات زیادی ارائه دهید

هنگام فروش آنلاین، ارائه اطلاعات عمیق در مورد محصولی که می‌فروشید، چه در نسخه‌نویسی در یک صفحه فروش و چه در زمان ارسال ایمیل شما ضروری است. ابعاد محصول چقدر است؟ آیا رنگ و اندازه‌های مختلفی دارد؟ جزئیات خاصی را وارد کنید تا مشتریان احتمالی بدانند دقیقاً چه چیزی از شما خرید می‌کنند.

ارزش محصول را اعلام کنید

مصرف‌کنندگان آنلاین اطلاعات نامحدودی در نوک انگشتان خوددارند، بنابراین می‌توانند به‌راحتی خریدهای مقایسه‌ای را با رقبای خود انجام دهند. این بدان معناست که هنگام ایجاد محصول یا خدمات خود به‌عنوان انتخاب مناسب، باید تا آنجا که می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

محصول شما چه ارزشی برای مصرف‌کننده دارد؟ و چه چیزی آن را از رقبا متمایز می‌کند؟ مطمئن شوید محصولی که ارائه می‌دهید و قیمت آن مناسب بازار مورد فروش شما باشد. هنگامی‌که مشتریان ارزش محصول شمارا درک می‌کنند، می‌دانند که بابت پول به‌دست‌آمده خود بازده مثبتی دریافت می‌کنند.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

ایجاد یک لیست ایمیل

چگونه می‌توانید پیشنهاد‌ها آینده و انتشار محصولات جدید را به مشتریان فعلی یا فعلی منتقل کنید؟ اینجاست که یک لیست ایمیل می‌تواند مفید واقع شود.

یک دکمه اشتراک ایمیل وارد کنید یا از یک فرم ساز رایگان استفاده کنید تا راهی ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان مستقیماً در لیست پستی شما ثبت‌نام کنند. همان‌طور که افراد پیشنهاد‌ها شمارا پذیرفته و ایمیل‌های شمارا با دوستان، خانواده و همکاران به اشتراک می‌گذارند، لیست ایمیل شما افزایش می‌یابد؛ و تعداد فروش به‌احتمال‌زیاد به دنبال آن خواهد بود.

تا آنجا که می‌توانید نقاط تماس دیجیتالی را شخصی‌سازی کنید

فراموش نکنید: حتی اگر به‌صورت آنلاین می‌فروشید، به یک شخص می‌فروشید. اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت، صفحات فرود، فرم‌ها، ایمیل‌ها و دکمه‌های دعوت به عمل متناسب با مخاطبی است که سعی می‌کنید با آن‌ها تماس بگیرید. حفظ جنبه انسانی ارتباطات شما احتمال تعامل با شما و محصول شمارا افزایش می‌دهد.

هنگامی‌که یک بازدیدکننده وب‌سایت یکی از صفحات فرود شمارا انتخاب می‌کند، حتی می‌توانید از داده‌هایی که در مورد آن‌ها جمع‌آوری می‌کنید برای شخصی‌سازی بیشتر استفاده کنید – مانند نام آن‌ها در عنوان یک ایمیل (حتی اگر به آن‌ها اعتماد دارید) خودکارسازی برای ارسال آن‌ها).

احساس فوریت ایجاد کنید

هنگامی‌که ارزش محصول خود را اعلام کردید، چگونه مشتری را برای خرید تشویق می‌کنید؟ بدون تماس تلفنی یا مکالمه با مشتری، برقراری ارتباط با دلیل خرید آن‌ها در حال حاضر چالش‌برانگیز است. اگر آن‌ها بار اول را تغییر ندهند، ممکن است بعداً سخت باشد. به ضرب‌المثل فکر کنید: دور از چشم، دور از ذهن.

برای مقابله با این مشکل، پیشنهاد یا تخفیفی محدود ارائه دهید.

مثلاً:

“نسخه محدود [نام محصول] در دسترس است تا آخرین عرضه.”

“30 discount تخفیف، فقط آخر هفته.”

“روز گذشته! [نام محصول] را بخرید و یک هدیه رایگان دریافت کنید.”

در نظر بگیرید که هر سرنخ در سفر خریدار خود در کجا قرار دارد

همه بازدیدکنندگان وب‌سایت قصد خرید ندارند (هنوز). برخی برای مرور به سایت شما می‌آیند (مانند “خریدار پنجره”) و برخی دیگر به‌سادگی به دنبال اطلاعات هستند.

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که مکالمه فروش را به‌زور به کسی که آماده نیست، تحمیل کنید. به‌ویژه برای محصولات و خدمات با چرخه فروش طولانی، بسیار بهتر است که آن‌ها را در مسیر خرید خود “پرورش دهید” درحالی‌که در ذهن باشید.

با این اوصاف، هر رهبری را به روشی مناسب برای سفر خرید فردی خود انتخاب کنید؛ و می‌توانید برخی از شاخص‌های خوب را از رفتار وب‌سایت آن‌ها دریافت کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر یک کتاب الکترونیکی اطلاعاتی را بارگیری کنند، ممکن است هنوز در مرحله “جمع‌آوری اطلاعات” باشند و آماده صحبت با ارائه‌دهندگان نباشند. بااین‌حال، کسی که از صفحه قیمت‌گذاری دیدن می‌کند و سپس فرم تماس را پر می‌کند، باید در اسرع وقت توسط یک فروشنده تماس گرفته شود.

از امتیازدهی سرنخ برای تمرکز بر سرنخ‌های آنلاین باارزش بالا استفاده کنید

اگر تعداد زیادی سرنخ از وب‌سایت خود دریافت می‌کنید، نکته فوق‌العاده به نظر می‌رسد. خبر خوب این است که راهی برای پیاده‌سازی این امر در مقیاس وسیع با امتیازدهی سرب وجود دارد.

امتیازدهی سرب عبارت است از تخصیص ارزش‌های سرب که نشان می‌دهد احتمال تبدیل‌شدن یک فرصت فروش واقعی و بسته شدن آن وجود دارد. اگر تابه‌حال سرب‌ها را سرد، گرم یا گرم توصیف کرده‌اید، امتیازدهی سرب را در سطح ابتدایی انجام داده‌اید. بااین‌حال، تفاوت بین امتیازدهی سرنخ و پیش‌بینی استفاده از خودکارسازی برای انجام این کار در کل پایگاه داده مخاطبین و استفاده از هزاران نقطه داده است.

درنهایت، شما درنهایت بهترین راهنمایی‌ها را برای گروه فروش خود بدون حدس و گمان یا انجام کارهای اداری وقت‌گیر انجام می‌دهید.

توانایی فروش هر چیزی به دانستن خریدار شما و روش‌های مهم فروش برای دستیابی به آن‌ها بستگی دارد. قابلیت فروش هر چیزی به‌صورت آنلاین را می‌توان در این مورد خلاصه کرد … درحالی‌که از کانال‌ها و فناوری‌های مختلف برای این کار استفاده می‌کنید. شما می‌توانید با تدوین یک استراتژی فروش که تاکتیک‌هایی را که گروه شما روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند، آگاه سازد، در هر یک فوق‌العاده مؤثر باشید.

تگ ها :   فروش
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده